piątek, 22 kwietnia 2016

Serum przeciwzmarszczowe





Czy zmarszczek można uniknąć? Zdecydowanie nie, ale dzięki domowej roboty kosmetykom pokarze Wam jak proces starzenia się skóry można nieco opóźnić.

Serum przeciwzmarszczkowe z naturalnych składników które dla Was przygotowałam jest znacznie bardziej skuteczne niż wszystkie eliksiry młodości dostępne w drogeriach.









Do jego wykonania potrzeba:

- 2 łyżek olejku lawendowego, który ma właściwości regenerujące,
- 2 łyżek olejku arganowego, który spłyca zmarszczki,
- 2 łyżek olejku jojoba, który nawilża i odżywia skórę.

Wymieszaj i przelej, np: do szklanej buteleczki . Na koniec polecam wrzuci parę goździków, które spowalniają proces starzenia. Wstrząśnij i nie wielką ilość serum zaaplikuj na twarz.
Wystarczy codziennie wieczorem wmasowywać kilka kropel serum, aby przez długi czas cieszyć się nieskazitelną cerą.


5 komentarzy:

  1. Myślę, że mnie do zmarszczek jeszcze daleko..(przynajmniej taką mam nadzieję :D)
    Ale fajnie, że zrobiłaś taki post. Na pewno nie jedna osoba z tego skorzysta!☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Po 20 roku życia my kobietki już powinnyśmy zadbać o to, aby jak najpóźniej pojawiła się pierwsza zmarszczka i każda kolejna :) czyli opóźniamy proces starzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I tylko tyle? 😱 chyba sporządzę sobie takie serum i zacznę kurację za wczasu ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało potrzeba, a tyle korzyści :) to serum już 3 razy robiłam i zauważyłam poprawę na buzi.

      Usuń
  4. I tylko tyle? 😱 chyba sporządzę sobie takie serum i zacznę kurację za wczasu ☺

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia